marți, 14 august 2012

Rascruce.

La un moment dat , drumurile se despart.
Si fiecare o ia pe drumul lui.
Frig.
Mai devreme sau mai tarziu , se raceste.
Pacat ca nu stim sa ne 'impartim'.
Foarte rar am vazut oameni care isi pot organiza atentia.
E frumos sa nu trebuiasca sa o faci.
Uneori nu ai de ales.
Nu poate fii doar bine sau doar rau.
E....putin din fiecare.
Dar orice ar fii , e experienta.
E o lectie de la noi pentru -noi-
Greseli ? nu , fiecare-s micute capitole in dezvoltarea noastra.
Vorbeam ieri cu o prietena , ce usor e sa uiti sa iubesti , pentru ca intervin altii , sau alte obstacole.Nu trebuie sa fie asa.
Personal, (uite c-o fac si pe asta,in mod direct), eu sunt fericita cand vad oamenii la care tin fericiti.Altceva nu mai conteaza.Prima oara , sa fie ei bine.dupa aceea , noi , si mai pe urma eu.
Poate inca traiesc pe norisoru meu' , ca am gandirea asta.
Defapt , poate-i cel mai bine asa.
Inca e prea devreme sa fie prea tarziu.

Un comentariu:

  1. dar pana la urma, pe tine trebuie sa te iubesti cel mai mult, pacat ca inveti chestia asta 'the hard way'.

    RăspundețiȘtergere