marți, 29 ianuarie 2013

Restart imaginar.


Daca intr-o zi , ne-am trezi goi
Pe interior.
Ce ar fii primul lucru la care ne-am gandi ?
Daca nu am mai fii constienti de chestiile care ni se intampla , la ce ne-am gandi prima oara?
Cred ca prima oara m-as ridica , inevitabil , as face o oprire la cafea.
As iesi afara , m-as uita in jur.
M-as uita la cer,
in jur,
As vedea oameni , oameni pe care-i cunosteam inainte , care ma saluta , nu mai stiu cine sunt , dar ii salut si eu.
Poate am schimba cateva vorbe.Poate informatia s-ar actualiza.
Poate nu as vrea sa se actualizeze.
As vrea sa intru in gradina cu trandafiri a matusii , sa ma bucur de mirosul lor, si , inevitabil, sa ma intep in vreunul.
Sa-mi scot cainele sa alerge.Tot timpul mi-am dorit un catel.Catelul meu actual e, putin mai micut ca o pisica mai grasuna. Decat sa chinui un catel mai mare intr-un apartament micut , sa-mi fac mie placerea de a-l vedea in fiecare zi si el , saracul , sa se chinuie din cauza lipsei de spatiu , e mai bine asa.Oricum , animalutele sunt toate frumoase.
Ma intreb cum as interactiona cu cei mai buni prieteni.Daca ar fii tot asa , daca ar fii altfel.
Ma intreb...oare...sentimentele ar disparea?
Ar fii reactualizate in momentul in care m-as intalni cu persoana respectiva?
Inevitabil ,cred ca da.
Cred ca sentimentele nu dispar niciodata.Cele intense.Se duc undeva, in tine , dar nu dispar niciodata.Puf,amintiri ! Asa spunem noi.
Cred ca le numim amintiri ca sa putem merge mai departe.
Oare daca m-as trezi , fara memorie , as fii o persoana mai buna?
Sunt chestiile care ni se intampla si prin care trecem care ne fac sa fim cum suntem.
Suntem intr-o continua schimbare , pana ne gasim echilibrul.
.........................................................................................
Si, totusi , nu cred ca acum , as vrea sa dau restart.
As vrea sa le multumesc tutor oamenilor care ma lasa sa le fiu aproape, cand au nevoie.Ce ciudat suna,adica...'as vrea sa le multumesc' e prea oficial , dar oamenii despre care vorbesc , inteleg ce vreau sa zic.Si cei care vor mai fii , vor intelege.Sunt ciudata, e perfect normal.
Dar totusi , intr-o zi , daca te-ai trezi gol,pe dinauntru,
De unde ai incepe ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu