luni, 14 ianuarie 2013

Tu ?

Mai tii minte , cand erai copil si oamenii te intrebau , ce vrei sa fii cand o sa fii mare ? Acum , ca sunt aproape 'mare' , si destul de aproape de decizia finala , am realizat ca nu am primit vreun sfat concret de la cineva apropiat. Toti sunt in goana dupa aur. Ceea ce as vrea eu sa fac e ceva ce imi place.Ceva , unde as putea sa ajut. Imi place sa ajut. Sigur are legatura cu oamenii. Oamenii sunt fiinte atat de , ar fii crud sa spun rele , dar sunt frumoase.Si-mi place sa le pot ajuta. Uneori as fii vrut sa fiu influentata din punctul asta de vedere , dar poate mai tarziu o sa-mi dau seama ca cel mai bine pentru propriul meu viitor e sa iau decizia singura. Nu spun ca nu e important sa-ti castigi banii.Defapt , e important.Dar mai important e sa-ti placa ceea ce faci.Decat sa te trezesti in fiecare dimineata cu sumbrul gand 'inca o zi nenorocita de lucru' , mai bine faci ceea ce iti place. Acum , imi ramane doar sa imi dau seama ceea ce imi place, si vreau sa fiu om , in primul rand. Si sunt contra cronometru , din pacate.Tu ?

Un comentariu:

  1. Tin minte clar incercarile disperate ale unor profesori de a sparge gheata prin singura intrebare care o poti adresa unor copii de gimnaziu plini de vise si aspiratii ,,Ce vrei sa te faci cand cresti mare?" ...mda, ce sa zic o uram cu pasiune! Asteptam cu nerabdare niste raspunsuri creative, interesante din care sa ma pot inspira si eu si evident sfarseam prin a fura cate unul(avantajul de a nu sta in prima banca). Nici unul dintre raspunsuri nu ma incanta in mod deosebit dar ce era sa zic? Undeva spre sfarsitul clasei a 8-a am inceput sa imi fac griji ca eu chiar nu am un raspuns...eh mai am timp ce naiba?! Am terminat si liceul... still no answer, dar mai era timp(cumva). Hai ca poate la facultate...ceva...nu stiu. I kinda hit the play button without reading the instructions for the game. Well I must say it was not one of my brightest ideas. Trei ani mai tarziu... continui sa caut ceea ce imi place si ceea ce vreau sa fac... dar timpul nu pare a mai avea rabdare.

    RăspundețiȘtergere