joi, 22 noiembrie 2012

X,Y


E vremea cand nimic e totul si totul e nimic.
Fum
Pentru totdeauna pare o perioada lunga de timp.
Scrum.
Cand faci tot ce poti si nu e de ajuns
Sau poate sunt doar un om nebun.
______________________
______________________


Te-ai intrebat vreodata ce s-a intamplat de s-a ajuns aici ? Aici unde esti tu , aici unde sunt eu.Situatii,gen.Si frate,nu gasesti raspunsurile niciodata.Oare , oare intrebarea nu e bine pusa?
Uneori anumite intrebari....sunt...defapt...
Raspunsuri.
Cheia e defapt comunicarea.Oriunde.Oricand.Oricine.Daca esti inchis...te omoara.Te omori.Lupta cu tine insuti e cea mai grea.
E foarte confuz.Poti castiga , si poti pierde doar tu.
Cat zgomot inauntru si e defapt atat de liniste.
Acel zambet misterior al unei persoane , cred eu , e defapt strigatul lui de ajutor.Uneori zambesti pentru ca vrei sa evadezi.Pentru o secunda totul ti se pare frumos , dar stai linistit.Nu te panica.Defapt totul e mai rau decat pare a fii.
Sau poate sunt doar pesimista.
Uneori optimista.
De cele mai multe ori realista.Apropo de realitate.Recent am 'descoperit' , ca trebuie sa ne gasim un echilibru.Pentru mine , echilibru inseamna ...inseamna...*content currently unavailable for strangers*
Ce amuzant.Defapt eu va scriu aici voua.Nu stiu de ce fac asta.Poate asa mi-e mai usor.Majoritatea de aici nu ma cunoasteti.Si vin eu cu gandurile mele si....
Cand scriu parca ma echilibrez putin.
Chin,destin,sublim.
Mai devreme sau mai tarziu , o sa-mi revin.
_________________________________
_________________________________

eu, tu, domnul K. şi ceilalti calatori perfizi
respiram usurati ne prefacem ca ascultam 
muzica de jazz
in interiorul samburelui de caisa e foarte intuneric
si nici locuri nu se mai gasesc la ora asta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu