vineri, 16 noiembrie 2012

Efemeri


Timpul.
Zboara , nu-i asa ?
Incep sa realizez ca sunt clasa a XII-a , dar , unde s-au dus anii ? 
Liceul mi-l imaginam altfel.
Poate o clasa mai unita.
Poate mai multa distractie.
Poate mai mult...invatat?
Desi...am invatat.Am invatat multe in cursul liceului.Dar nu tine neaparat de scoala.Da...am invatat multe.Si s-au schimbat multe.Si m-am maturizat mult.Poate prea mult.
Mi-e dor sa n-am niciun gand.Romaneste vorbind , sa ma doara-n paispe'.As fi vrut sa evit ciocnirea asta cu viata atat de devreme.
Cand te loveste te scutura si te trezesti bine bine de tot.
Si plus , mai sunt altele.Dar n-am sa incep sa le enumar pe toate aici.Poate nu e momentul potrivit , si nici locul potrivit.
Singura mea evadare....o alta lume ,o lume mai frumoasa e...ei bine...
Si cu totii stiti povestea despre iubire , sau daca nu o stiti , macar ati auzit-o.
Putin sus , mai mult jos , la un moment dat o sa se echilibreze balanta si o sa fie o constanta frumoasa.O sa dau tot ce-i mai bun sa se intample chestia asta.
Tot timpul am vrut mai mult.Acum vreau mai mult de la mine.Partea cea mai buna-i ca am inceput deja sa lucrez la asta.
O chestie am observat....precum trece timpul , ramai mai singur.
Adica , majoritatea oamenilor pleaca , si mai raman doar cei mai importanti.
Credeam ca imi place sa fiu inconjurata de oameni.
Acum imi sunt suficienti strict cei importati.
Desigur , asta nu ma impiedica sa vreau sa cunosc mai multi oameni.
Chiar imi place asta.Imi place sa analizez.Sa vad, sa stiu , sa invat.Si pot sa recunosc ca m-am conturat foarte mult eu insami prin a analiza.
Sunt aproape unde as fi vrut sa fiu , in conditii normale.
O sa fie si mai bine.
Da , cu siguranta o sa fie.
Si voi incheia cu , decembrie se apropie.
Decembrie o sa fie o luna grea.Pentru mine , cel putin.
Din punct de vedere emotional.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu