luni, 15 octombrie 2012

Bun-drept


"Ai prefera sa fii buna , sau dreapta?" m-a intrebat cineva.
Am ezitat putin.Bun-drept,bun-drept...
Si daca poti fii si bun si drept?
Mda...nu...in societatea zilelor noastre e cam greu, mai ales in Romanica.
Uneori daca esti bun , esti luat de fraier.Si cine vrea sa fie luat de fraier?
Dar defapt nu asta e problema mea fundamentala.Intrebarea asta mi-a raspuns la alte intrebari.Si am realizat ca vreau la drept.Criminalistica , mai exact.De ce ?
E ca un puzzle.Dosar.Probe.Interviuri.Chestii.
E putin sinistru ce zic , stiu.
Poate sunt eu putin sinistra.
Adevaru-i ca imi place cand lucrurile se intampla cum ar trebui sa se intample.
Probabil de aia vreau sa plec cat mai repede cu putinta din tara asta.
Sunt sigura ca as prefera sa fiu dreapta.


Un comentariu:

  1. Interesanta poza ai atasat articolului. Esti indreptatita sa fii buna, iar datoria ta este ca alegerile pe care le-ai/le-le vei face sa iti fie de folos :)

    P.S.: Keep them coming, once a day

    RăspundețiȘtergere