miercuri, 20 martie 2013

Fragmente


Ce ciudat e timpul.
Cum a trecut asa repede ?
E aproape primavara, din nou.
Uneori nu simtiti ca va depaseste ?
Am realizat o chestie in seara asta , timpul e pretios.Pacat ca nu prea stim sa-l pretuim, nu-i asa?
Trecut
Prezent
Viitor
E cu noi pretutindeni , sau e o modalitate de a ne raporta la viata.
"Life's the climb"
Intr-o buna zi , as vrea sa pot multumi tuturor oamenilor si lucrurilor care mi s-au intamplat ca s-au intamplat si m-au facut -astazi- -ieri- , in fiecare zi ceea ce sunt , ceea ce am devenit , ceea ce voi deveni.
Au fost si vor fi inca de n ori atatea , si efectiv nu voi avea timp sa imi amintesc tot.Dar , zic eu , fiecare om ar trebui sa fie recunoscator pentru orice situatie [ne]favorabila.Defapt toate's o parte din omul care a trecut prin ele.
Din chestiile naspa' trebuie sa ne invatam lectia , pe cele bune trebuie sa le traim la maxim , sa nu uitam niciodata de ele , de gesturile mici , de lucrurile simple.Complicam chestiile foarte mult si uitam sa ne bucuram de chestiile marunte.
Vezi pe strada tot felul de oameni , unul , de exemplu , are un handicap locomotor.Ti-e mila de el, dar , in acelasi timp , bucura-te ca tu mergi.
Am realizat ca fiecare om care a intrat pe frecventa cu mine , ei bine , m-a invatat ceva.De prea putine ori direct.Sunt o fire perspicace si tind sa analizez , sa am rabdare cu toata lumea.Prea putina lume m-a calcat pe nervi pana acum.You need special ability for that.Uneori cred ca sunt prea buna.Personal , cred in karma.
[am simtit nevoia sa scriu fragmentele astea]
[e tarziu , si mintea mea e in rush-hour]
------------------------------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu