vineri, 16 martie 2012

Primăvară.Oameni.


Spring incoming.
E frumos afară , e frumos şi înăuntru.
Nu , nu acasa.
Parcă odată cu primăvara , începe să învie tot , am o altă stare de spirit.
E mai bună , mult mai bună , după 4 luni de feeling down , a ajuns soarele şi aici.
Poate datorită oamenilor.
Oamenii sunt frumoşi.Toţi.
Si nimeni nu e perfect.
Tocmai asta îi face frumoşi.Fiecare , în felul lui.
Nu ştiu dacă sunt singura care are chestia asta, dar găsesc măcar câteva lucruri frumoase şi la persoanele care nu îmi sunt tocmai pe plac.Sau cei care mă rănesc.Voluntar sau involuntar.
Am realizat că uneori , avem nevoie şi de oameni care ne rănesc.Altfel , cum am învăţa ?Da...ar putea zice cineva , din greşelile altora.Serios ? Uneori , oamenii nu învaţă nici din propriile greşeli...dar hey!
E primăvară.Încă un an , încă o primăvară.
Sper că va fi mai bună decât lunile trecute.



PS: Anyone who was once in my life , they made a mark there.And even though you think that now we are strangers , I'll still smile and say hello.If we ever meet again.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu